lördag 29 november 2008

övertorneå is the shiet (H)

ojojoj.
så kul jag har haft idag.
världens underbarast dag alltså!
hahahahah.
så roligt det var.
jag har varit i övertorneå med laget.
vi åkte buss dit.
bussen gick 10.30.
buss resan var skitrolig.
vi skrattade åt vad som helst.
och skickade konstiga anteckningar och bilder till som hade bluetooth på.
och så skickade dom massa kontiga bilder och videos till oss.
hahhahahahhahahahahhahah!
när vi kom fram gick vi och åt.
vi åt pasta och köttfärssås.
man blev mätt hela dagen hahahaha x)
sen gick vi tillbaka och kollade när flickor 93 hade match.
dom vann med ett poäng.
sen var det bara för oss att värma upp.
vi spelade då mot övertorneå.
och vi förlorade såklart.
men det gjorde inget.
och fan vad damp jag fick på nummer 8 i det andra laget!!
asså hon drog en i tröjan och typ skrek i ens öra ba: JAG HAR BOLLL!!!! JAG HAR BOLLEN!
man ba: okej, vi vet att du har bolllen, damp :o
sen sa jag till henne, men käft då!
hon ba fan heller.
ASSÅ JÄVLA DAMPBARN!
hatar henneeee :oooo
HAHAHAHHAHA.
jaja, sen så gick vi till konsum efter vi hade fixat os åde.
alla köpte godis och tuggummin höhö :')
sen var det någon tant där som typ började prata med oss.
hon ba: vilken klass går ni i?
vi ba: sjuan.
hon ba: bor ni här?
vi ba: nä.
hon ba: var bor ni då?
vi ba: i luleå.
hon ba: vad gör ni här? varför är ni här?
vi sa att vi var här med basket laget.
sen fortsatte hon att fråga massa.
hon sa typ, vem är eran tränare?
vad heter hon?
vem är din pappa?
vad heter du?
ska ni åka hem idag?
hur åker ni hem?
var är bussen?
och sen igen ba: bor ni här?
hahahahah!
ASSSÅ XD
jag garvade ihjäl mig seriöst!
hon frågade typ samma frågor helatiden.
hahahaha!
sen när vi gick tillbaka till idrottshallen från konsum.
var det säkert massa folk som trodde vi var fulla.
jag, ebba, ewelina, hanna, sanija och johanna höll armkrok och sjöng massa olika sånger.
hahahahahahhahahahahahahha!
och elin, matilda och emelie svar en bit bakom oss och typ skrattade as mycket.
hahahahah!
" bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön, jag känner att jag måste i.
bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön, jag känner att jag måste i.
och när du badat mig, så ska du torka mig, och när du torkat mig så ska jag I IGEN!
bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön, jag känner att jag måste i! "
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!
bästa låten ofc!
och sen ba: " luleåååååååååå, luleå, luleå, luleåååå, luleååååå, luleååååå, luleå åh luleååååååååå!"
jag vet att vi är cp.
men fan vad kul det var!
sen när vi hade kommit tillbaka till hallen, kollade vi när pojkar 93 spelade.
och som vann också.
asså shit, dom är as duktiga!
dom var bara sex stycken.
asså, dom är aaaassss proffsiga!!!
haha, alla vann utom vi x')
sen bar det av hemåt igen.
bussresan hem var nästan roligare, ahhahaha.
vi typ stod i bussen och typ satt på olika platser helatiden.
och pratade om massa saker.
hahahahah, så kul det var!
jag vill redan tillbaka.
men tänk! :''o
om det var såhär kul bara i övertorneå, undra hur kul det kommer bli på all night game!!
spela basket mitt i nattten! :D
ÅH, JAG LÄNGTAR DIT :D:D:D:D:D
hahahaha, ajg vet att det här blev världens oseriösaste och snyggaste inlägg någonsinn x)
men hahahah, vårat lag har alltid så kul tsm!
jag älskar er tjejor <3

den som orkar läsa allt får en puss! :*
(bilder kommer någon annan dag)
/ m

3 kommentarer:

Ebba sa...

ååh, vad bäst de var!
älskar er oxå tjejjor <3

Anonym sa...

hahhaa låter som en jävla rolig vecka x) , saknar dig <3

Anonym sa...

du har alltså inte förstått att du är trög? det är så man spelar basket. det kallas PSYKA när man ropar efter bollen, ditt cp :'D