söndag 2 november 2008

here comes the snow!

snyggaste bilden ever ja0!

hej alla sötnosar.
idag har jag spenderat dagen med den efterlängtade emmy.
vi hade trevligt.
var ute lite och fotade.
och bara pratade.
sen kom jens och fille så var vi med dom.
dom är allt roliga typer dom ^^
haha, emmy, han var kanske jättetrött? x)
HAHAH! Det var bäst ju!
jag älskar dig emmy, du är sötast <3
efter jag var med emmy så for familjen till mormor.
vi åt middag och efterrätt.
gotti.
sen kollade jag på teve.
det var superbra program ju.
sen for vi hem och nu sitter jag här.

första snön har kommit idag också.
egentligen är det rikitgt mysigt.
men nu tycker jag bara tt det är kallt.
längtar efter slalomen!
och att åka skoter, känna vinden i håret.
att åka till farmor.
där känner man sig så fri.
jag älskar omgivningen där.
åh, vad jag längtar dit!
pussssss / m'th


3 kommentarer:

Anonym sa...

snö bäst:) , måste åka med dig på vintern nångång!<3/ j's

twominutes sa...

ibland är det bra.
jag klart vi ska! :* <3

vicky sa...

snö är faan bajs!!