onsdag 19 november 2008

i have no idea..

hejfolket.
idag hade vi sovmorgon till 9.50.
riktigt härligt.
första lektionen hade vi svenska.
vi pratade om mobbning.
och sen i slutet av lektionen så berättade våran mentor om en kille som hade tagit livet av sig, för att han inte hade några vänner.
det var jätte hemskt.
jag var helt ledsen heladagen.
sen hade vi slöjd, började med en necessär.
sen blev det bad.
det var inte kul.
vi fick simma 30 längder.
efter skolan var jag med sara.
vi satt vid datan och skrattde åt fula klipp på youtube.
trevligt.
jag tycker ni borde kommentera mera!
brahej.
olivia hälsar att hon är bäst. x')

2 kommentarer:

Anonym sa...

jack hälsar , att moa är saknad (H)



stackars killen :/ , men att va ledsen får han inte tbx tyvärr :'< ,





läs min blogg folket och skriv i chatten! : D
haha reklamerade jag nyss ? xD

amndas sa...

perfekt du är gumman! :]<3