tisdag 4 november 2008

it was a nice warm morning..

especially for jogging with her best friend.
desperate housewive in my <33

huhu!
det har varit en helt okej dag tycker jag.
vi slutade 14.20.
sen drog jag till pappa och satt vid datan ett tag.
sen kom sara, för hon slutade 15.30 för hon hade elevensval.
vi lyssnade på musik och hade allmänt trevligt.
sen kom mamma och hämtade mig och så for jag hem.
åt middag och sedan for jag på träningen.
var helt borta, typ pratade om annat, tänkte på annat osv.
helt okej träning iaf.
sen duschade jag och nu sitter jag här.
blir antagligen att kolla dh senare.
eller så spelar jag in det :*
man får bara inte missa ett avsnitt!
puss på dom som kommenterar.
har ingen bild att lägga in, orkar inte ta några nya.
puss / m

2 kommentarer:

Anonym sa...

sounds fun :)

Ebba sa...

älska dh ofc! :)