lördag 15 november 2008

you are my everything


älskling på bilden! <3

godkväll!
igår var det en riktigt trevlig dag.
först var det skola, vi hade tema dag.
mänskliga rättigheter.
vi pratade och disskuterade om det.
sen kollade vi på film: zozo.
den var jättebra, men sorglig.
sen slutade vi 14.10 eller något sånt.
då var jag med ewelina och johanna.
vi spelade rockband hela dagen haha!
skojigt.
sen åt jag hos ewelina och sen for vi till mig.
för ewe sov här.
vi tittade på mamma mia.
den är så härlig (:
sen somnade jag typ i en halvtimme.
sen väckte ewe mig så skulel vi kolla på: get smart.
men båda somnade efter fem minuter av filmen.
så datan var på hela natten.
vi somnade vid tre eller något sådant.
på morgonen idag så tittade vi på get smart.
den var rolig, hehu.
sen for ewe hem och då satt jag vid datan.
sen blev det att vara med ebba.
rätt länge sen faktiskt.
vi kollade på tv och så.
ska nog vara med ewelina och johanna snart.
få se vad vi hittar på.
pusss på dom som orkar läsa allt :)
/
m'th

2 kommentarer:

Anonym sa...

orkar alltid ;p

Anonym sa...

love u 2 <3