lördag 1 november 2008

look me in the eyes, tell me that you me.

sitter här med musik i öronen.
sjunger för full hals.
till håkan.
han är så underbar.
älskar hans texter.
hans sång röst.
hans melodier.
älskar hela han!

egentligen ville jag gå ut och umgås.
skulle vara med jack och marcus.
men så blev det inte.
är inte så piggg.
har inte sovit så mycket inatt och har därför huvudvärk.
orkade helt enkelt inte.

idag kom ewe hem!
jag har saknat henne massor.
så det blir antagligen att vara med henne imrogon.
om jag är piggare då.
åh, på måndag börjar skolan också.
bara två dagar.
blöbbb.
orkar inte med den!
har prov i veckan, har inte pluggat något, hehu.
men det är på torsdag och fredag tror jag.
så jag har inte bråttom.

har haft huset för mig själv i princip hela dagen.
men nu kom dom hem igen.
dom har varit hos någon på kalas.
jag orkade inte följa dit.
har varit riktigt skön att vara själv ett tag.
men nu ska jag hitta på något annat.
hadet! / m'th

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej jag vet , du orkade inte :( , men vi får umgås en annan dag:) typ alla 4 eller bara vi två;) rawwrr hahaha:)
/j's

twominutes sa...

ja, klart vi ska!
haha, grrr ;) <33