fredag 21 november 2008

it's just a question of time

tjosan.
idag på skolan fick jag sluta 13.20 ist för 15.10.
för jag skulle till kiropraktikern.
det gick bra där och ja.
sen gick jag och mamma på stan ett tag.
hämtade ut biljetter till tjejer typ tolv, som jag och ebba ska se på söndag!
det ska bli riktigt trevligt.
jag och mamma fikade lite på stan också.
sen så halkade jag till och fick ont i ryggen igen -.-
så vi gick tillbaka till kiropraktikern och då hade min rygg åkt tillbaka i samma läge som den var tidigare.
när den är det så får jag jätteont.
så då fixade hon det, som tur var.
så nu har jag inte så mycket ont i ryggen.
ikväll är det träning.
sämsta tiden också 20 - 21.
och jag vill verkligen inte gå.
men det blir bättre i ryggen när jag tränar.
och våran tränare säger att vi måste komma för vi har match i helgen.
så jag får väl ta och släpa mig dit då.
är inte på humör.
ska kankse ut och äta med familjen sen.
får se om det ens blir något av det.
kankse subbar hela kvällen för jag är så sur.
hade tänkt att vara med ewelina också.
får se hur det blir med det.
men nu ska jag inte sura nå mer.
ha det bäst! / m

tack för att du finns jack. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för du finns också : )<3
rutten dag : <