onsdag 17 december 2008

you'll never understand

hejhopp.
väldigt chill dag på skolan.
slutade klockan ett.
för jag var inte med på badet.
glömde badkläderna höhö.
så jag var med sara för hon var inte heller med på badet.
vi gick till holms och fikade.
mysigt värre kan man säga.
sen for vi till henne.
vi satt vid datan och väntade på emmy.
sen gick vi till coop och köpte b&j.
fytusan vad blött det var.
men jag gjorde det bara för emmy skull.
så var jag med sara och emmy ett tag.
sen for jag hem och åt.
sen så for jag och kollade på basketmatch.
och nu sitter jag här.
har allmänt tråkigt.
och är less.
orkar bara inte mer.
känns som att jag inte duger för någon.
alltid måste man vara det där "lilla extra"
men tyvärr är jag inte det.
och då blir allt bara fel.
hadet!
bättre än mig kommer du då iaf ha.
/ m

3 kommentarer:

Anonym sa...

men moa!
du duger visst,
i min värld duger inget annat än dig,
jag älskar dig mest
<3

Anonym sa...

Moa, du är allt för mig !
Du duger för mig !
Jag är inte värd en sån underbar person som dig <3

jennifer sa...

mwaaahh, du duger otroligt bra för mej<3 JAG duger inte o:
och btw, jag saknar dej <3