lördag 13 december 2008

i wanna take a ride on your disco stick

tjollahopppsan!
haha, yeey, rubriken är från en lady gaga låt som jag och ebba har nött idag ;]
hahah, ebba sitter och garvar här bredvid mig nu x)
hon ska sova här.
vi har haft vääääldigt kul hela kvällen/natten.
först var vi med ewe och sara.
jag, ebba och sara åt pizza tillsammans.
sen höll vi på med datan och tog massa knäppa kort åja.
sen for vi till coop och köpte massa gåttti.
godis och redbull och v.
smarrrriigtt :)
sen for vi hem och då skulle vi titta på twilight som jag hade laddat ner.
så när vi kollade på den så var den någon konstigt tecknad drak film.
HAHAHAHAHAHHA.
smart av mig!
så vi tittade på desperate housewives ist.
och då började energidrickorna att värka hahaha.
så vi var väldigt flummiga och höll på att cp:a oss :D
skojjigt värree lixzåååmmm ;]
sen for ewe och sara hem, så bara ebba var kvar.
vi satt vid datan och tittade på filmer på youtube.
och plötsligt satt vi vid min ingång till mitt rum x)
vi hade ingen aning hur vi kom dit med datan!
hahahahhaha XD
sen tog vi massa snygga kort, laddar upp senare idag ^^
hahaha.
nyss kollade vi på Fred :')
hahaha, han är coooool.
och han ahr en egen hemsida, ja000.
hahahaha ni vet nog inte vem det är.
en video kommer längre ner.
vi skrattade åt honom för han är så knäppp..
och vi bäddad aldeles nyss, vid typ halv fyra.
pappa kom hem för ett tag sen, så vi har haft hela kvällen för oss själva.
han var på någon fest.
så vi satt och skrattade framför datan.
annars hade han blivit sur och dragit ut internet.
jag är bara lite trött, fast har ingen lust att sova.
vi kankse ska se lite mer dh.
eller iaf vill jag det.
jag försökte lista ut hur man fick upp en video från youtube på bloggen.
men det fungerade inte så bra, så fixar det någon annan dag.
har inte tålamod nu, hahaha :D
ha det bra. / m

1 kommentar:

Ebba sa...

men ngt kul vi hade, ja00 :)
haha, fred's mom is missing x)))
älskar dig moa <33