måndag 8 december 2008

walking in a winter wonderland

jag hade väldigt svår att sova igår.
dock inte konstigt.
efter som jag steg upp kvart i två.
men jag somnade nog vid ett eller något sådant.
skolan var helt okej.
vi slutade klockan tre.
då var jag med ebba.
vi kollade på desperate housewives.
när ebba hade farit hem kom ida hit.
vi pratade och hade almänt mysigt.
snart ska jag väl gå och sova.
är inte särskillt trött men endå.
fick tillbaka fysik provet också.
jag fick alla rätt! :o
jag trodde aldrig jag skulle få det.
men det känns skönt att det går bra för mig i NO.
ska nog gå och titta på tv, har suttit vid datan heladagen igen.
fy, det är inte roligt heller.
jag måste hitta på något annat imorgon.
eller, jag ska vara med jenna imorgon!
happieface <3
pussar /m

1 kommentar:

jennifer sa...

*GRÅTA* blä på mej föratt jag inte kunde vara med dej D: <3
JAG SAKNAR DEJ<33