måndag 22 december 2008

how will i know?

tjao.
har haft en helt okej helg.
började med att jag sov hos ewe, väligt mysigt!
vi pratade och tittade på film.
sen på kvällen for jag till mamma.
sov över där, för vi skulle ha lilla julafton.
sen nästa morgon så fick vi julgröt och så till frukost.
smarrigt värre.
sen tittade hela famlijen på wall-e.
gud så söt film!
sen åt vi middag och sen fick vi våra julklappar.
jag fick en plattång, ett nattlinne, en eltandborste, en desperate housewives box, tjocksokar (som är hur mysiga som helst) och sen tror jag inte jag fick nå mer.
blev i alla fall väldigt nöjd!
sen åt vi efterätt och så.
umgicks med fredrik på kvällen, mysigt hade vi.
pratade en hel del, om allt möjligt.
känndes som att det behövdes.
idag har jag varit på stan med ewelina.
jag köpte resten av julklapparna, en tröja och lite annat.
sen for jag till kiropraktikern, det behövdes verkligen!
hade skit ont i ryggen heladagen idag, fy!
men nu är det bra igen, som tur är.
i januari ska jag till sjukgymnasten, hoppas min rygg blir bättre då.
ajja, ikväll blir det att klä julgranen hos pappa.
sen ska jag väl se desperate och bara ta de lugnt.
pussshejs, smsa! / m

Inga kommentarer: