måndag 12 januari 2009

strike a pose, bitch.

okej, nu var det ett tag sen jag bloggade igen.
men har som ingen lust att sitta vid datorn nu för tiden.
fast nu skriver jag iaf.
i helgen for jag och åkte slalom med johanna.
sjukt kul, plus att vädret var jättebra.
men det var jättelånga köer till liftarna.
men det var trevligt ändå.
efter vi hade åkt slalom var jag med johanna.
vi tittade på film, picture this.
faktiskt en jättebra film, se värd!
på fredag ska jag till pappa, åh jag längtar!
för då ska jag ladda ner jättemycket ny musik, hihih.
också ska jag se twilight!
det är endel saker jag vill ha just nu.
ska spara pengar.
- ipod.
- desperate hoousewives box 4.
- nintendo ds.
- och pengar såklart.
får se hur det går med sparandet.
nu orkar inte inte skriva något mer.
pusss! / m

Inga kommentarer: