tisdag 6 januari 2009

once upon a time, i had a dream, i had a vision

det blev att åka slalom på dagen ist igår.
så det var ju trevligt.
på kvällen var jag med jennie f.
länge sen sist.
vi kollade på tv, såg två filmer.
föräldrarfällan - urgullig, men gammal.
13 snart 30 - gammal men helt okej.
idag har jag varit med sara och ewelina.
bytte julklapp med sara.
jag fick en ansiktsmask, en parfym och nagellack.
tack, åter igen, blev nöjd iaf.
vi tittade också på film.
step up 2 - helt underbar film, rekommenderas!
efter filmen for jag, ewelina och johanna på plannja - vi hade fått gratis biljetter från ang.
plannja förlorade med 83-89 mot södertälje.
en väldigt spännande match må jag säga.
sen for jag hem och åt och sen for jag till ewe.
vi var med johanna och bara pratade och så.
nu är jag hemma.
imorgon blir det att fara på stan med johanna.
hoppas på att fynda något.
pussss, mobilen finns! / m

Inga kommentarer: