söndag 4 januari 2009

var ungefär en vecka sedan jag bloggade nyss.
har inte suttit vid datan så mycket nu när det är lov.
rätt bra faktiskt, sitter så mycket vid datan annars.
det nya året har startat väldigt bra.
kan skriva lite kort vad jag har gjort i veckan.
för det första har jag umgåtts med ewelina.
nästan hela veckan tror jag.
ldigt trevligt, kan man säga!
sen har jag varit i g-stad hos ewelinas kusiner och hos en kompis till familjen.
ewelina har också sovit hos mig, mysigt!
jag har också skaffat gratis sms igen, jag klarar mig seriöst inte utan det.
och jag som inte skulle slösa så mycket gratis sms har redan slösat 800 st på tre dagar eller något sånt, illa!
har sett ganska mycket film.
- ping pong kingen, superbra film tycker jag!
- kung fu panda, långtråkigt film, men rätt söt och roliga på vissa ställen.
- deuce bigalow: european gigolo , välidgt knasig film, rätt kul ändå.
har nog inte sett någon annan tror jag.
imorgon ska jag vara med emma spansk och sara palmqvist, söta tjejor det där.
sen på kvällen ska vi kankse åka slalom i måttsund, får se hur det blir med det.
ska försöka vända dygnet, så nu ska jag göra mig i ordning för natten.
pusssar / m

Inga kommentarer: